Poker Face

Hallå & dunka dunka!:)
Spelar den på repeet just för tillfälligt.

Både igår och idag blev det jobb vilket resulterade i dålig update i går kväll, hände dock inget speciellt igår så!
Idag däremot så ringde jag läkaren och fick en tid kl 11, för att kolla upp denna jävla axel som jag har haft ont i EXAKT 10 dagar, strålningar och pirrande i armen och nacken. Fick mig 2 kortison sprutor i axeln, JÄVLAR så ont det gjorde! Kunde inte klä på mig efter det så mamma som var chaufför fick hjälpa mig på med jackan:) Sen blev det hem och vila, kunde inte återvända till jobbet efter detta och det blir att ta det lungt imorgon också eftersom det är ett slitsamt jobb för armar och axlar så måste jag vila axeln nu.


Bevis på där hon stack mig!


Kan fortfarande inte använda armen som jag vill pga smärta.

Jag var faktist ute på en promenad igår, på oplogad väg var det rätt tungt att promenixa men det gick bra ändå, rätt svettigt! Ska röra på döhänget lite mera i morgon så jag kommer igång i armen i normal funktion också! Vikten har jag faktist inte kolla sen jag var hos dietisten, kors i taket ! Inte likt mig, blir nog vägning i morgon :) Kan säga att jag hade gått ner sen jag var hos henne sist, -4 kilo om jag inte minns helt fel! :) på drygt en månad.

Mat idag:
Frukost: Naturell yoghurt med sylt (hemmagjord, för att få lite smak i yoghurten)
Mellan: Kaffe
Lunch: 1 grandiosa pizza ( sån där frys pizza, 24g kolhydrater)
Middag: Broccoligratäng, 2 små potatisar
Kväll: Choklad ( DUMT AV MIG!)


 Här är böckerna jag köpte i söndags

 
Min GI bok som jag redan läst ut, köpte den dock när jag började med GI typ:) Jätte intressant bok faktist!



Nä nu måste jag kila, armen orkar inte mera!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

inge jävla choklaaaaaaaaa!! :P

2009-01-20 @ 21:55:03
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0