Nutrilett vecka

God kväll!

Hade som bestämt mig för att börja nutrillett i morgon, men ja skjuter på det tills på tisdag, har drinkar hemma med ska jobba ett 9 timmars pass i morgon och kände mig inte alls på hugget att börja i morgon. Så tisdag morgon börjar h-vetet igen! Det är en kamp dom första 3 dagarna vill jag lova.
Vikten står som rätt stilla också, och de känns så jäkla skönt!

Är sjukt trött idag också, jobbade mellan 7-16:30 idag, sen blev jag bjuden på middag hos J, sen åkte vi till BTK och hälsade på :)
Nu är jag hemma igen och ska gå i säng, eller har varit hemma i typ 2 timmar men!
Tisdag blir det piteå :D Hälsa på!

Dax att sova! god natt, kram

Nu till lite bilder som jag lovade sen nyårs!


Brudarna stökar bort, jag ser på :P


Efter middagen


Kvällens snacks


Brudarna's tur att spela GH


Nyårpuss ;)


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: laila

jaa du är såå duktig.. men vi hinner inte se så mycket av dej=(

krma mamma

2009-01-05 @ 17:04:08
Postat av: malin

du ser ju ut att ha haft ett väldigt trevligt nyårsfirande:P hihi kram malin

2009-01-11 @ 21:06:00
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0