Meningslösa söndag

Usch så tråkiga söndagar är egentligen.....

Men jag har haft det riktigt trevligt ihelgen iaf ska ni veta! Kul att bara umgås med brudsen :) Ni är guld värda!
Idag när vi åkte hem från piteå var jag så trött så trött, och det är jag fortfarande! Var en sväng på MAXI med mor och far när jag kom hem och inhandlade 2 böcker(handlar om vikt & motion), och en vas :)

Har som sagt så börjat om med vanlig mat vilket känns jätte skönt, är så less den där smaken av Nutrilletts choklad.
Är det någon choklad man ska dricka så må det ju vara Modifast, helt underbar.
Så i veckan blir det mera motion än vad jag hittills inte har uppnått iaf, har ju faktist "bara" 7 kilo kvar till min drömvikt, dock så ska ju kroppen se bra i övrigt också, dvs träning!

Gymkortet har jag börjat tvivla på nu, inte för att jag inte vill träna för det vill jag verkligen !:) Men min plan på flytt till piteå inom kort gör att jag måste vänta med att köpa gymkortet tills jag flyttat dit känns det som. Eller iaf tills jag fått en lght där.
Tills dess så kan jag motionera ute, låna J:s maskin osv :)

Jobb i veckan blir det också, dock bara onsdag & fredag. Bara det inte kommer ett barn mitt i allt! :P Men vi får se vad som sker, om det tänker komma ut i veckan så vore det ju bra, eftersom jag tänker åka till Älvsbyn i helgen.

Nu är det dusch för hela slantet och sen lata framför tv:n! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0