LEDIG

men dock bara tills på lördag, då är det jobb igen! Men det känns skönt att få vara ledig några dagar nu, ska åka tillbaka till älskling & bara myyyyysa :) Men först ska jag och J åka till piteå och hälsa på lillgrabben och L :) Ska bli kuligt!
Sen ska jag vidare med bussen.
 
 


Var tvungen att väga mig i morse, och det visade sig -0.9 på vågen :D Blir så glad då man inte kämpar direkt för det just nu, men imorgon börjar h-vetet. Men det ska nog gå bra ändå.. Får se om jag kör så att jag dricker drinkar och äter 1 vanligt mål om dagen.

Mat idag:
Lunch: Kräm & mjölk, 1 äggsmörgås, 1 leverpastejsmörgås
Mellan: Kaffe, 1 mandarin
Middag: Köttbullar & pasta, gurka, ½ morot
Mellan: Kaffe, 1 passionsfrukt

Motion:
Cyklade fram & tillbaka till jobbet 2x15
Allt springande på jobbet ( räknar jag dock inte som motion)

Eftersom jag började jobba kl 12 idag så tog jag en riktigt lång sovmorgon till 11:10 ! Riktigt skönt, men jag är ändå trött nu.. ska hoppa i duschen, se lite tv och packa för morgondagen. Sen blir det sängen med bok :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0