Just dance

God morgon!

Så har man ganska precis vaknat, alla andra i huset sover så jag satt mig här en stund :)
Igår kom älskling hit, vi åt middag såg tv och myste på :) Idag vet jag inte vad som händer, vi ska iaf ner till stan tro jag!

Mat igår:
Frukost: 1 fröig med leverpastej, kräm & mjölk (existerade inget annat att äta som tex yoghurt eller fil)
Lunch: 1 parisare med bröd, 1 ägg
Middag: Kreolskans gryta & lite ris, massa sallad


Jag vill verkligen ha mina pengar nu, är helt jävla pank och jag måste köpa ett gymkort!! FORT.
Tränade lite i går här hemma, kör step i trappen och jävlar va jobbigt det var, har träningsvärk baki låren :P
Gjorde även höftlyft ( så där som man jucka typ:P ), så jag ska göra det iaf tills jag har mitt gymkort!

Börja bli kortare och kortare inlägg känns det som, vet inte vad jag ska skriva om!?
Ställ frågor eller nått, eller nått som ni vill veta så jag kan skriva nååå:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0