Jobb & huvudvärk

God kväll!

Idag blev en riktig seg dag, steg upp halv tolv ungefär käkade lunch och sen surrade jag med L ett tag på tlf :)
Sen tog jag och mor en prommis, riktigt skönt var de, hann bara hem sen cyklade jag till jobbet med en hejdundrandes huvudvärk, men den gick över efter 2 tabletter ipreen och en timmes väntan.
Fort gick de på jobbet också, skön kväll :) Svängde förbi J & lillan innan jag åkte hem också, nu ser man verkligen hur lång hårig hon är :) Sötungen.

Imorgon hade jag planerat mycket att hinna, men vi får se om det hinns med alltihopa :) Först ringa ungdoms, sen åka och träna + köpa gymkortet, sen åka till piteå och umgås med L ett tag och sen vidare till bejb! :) Låter som en underbar dag men allt ska hinnas med också:) Får nog allt ta och stiga upp i tid om det ska hinnas med.

Helgen ser ut att bli mysig också, ska bara umgås med min pojk, och jag har bestämt att han ska laga mat på fredag det där goda köttet som jag kommit med :) MUMS! Jätte lätt att laga och SUPER gott.


Nä nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0