Helg igen!

Hallå!

Blev lite skrivet i går eftersom jag sov över hos J, vi såg film igår kväll tills klockan var 01:20 tro jag den blev :P
Vi började dagen med en promenad runt kåge, var jätte skönt trots lite kyla, solen lyste fint också:) Sen hemma igen så spelade vi lite alfapet som vanligt!

Mat igår:
Frukost: Drink
Mellan: 2 hårdbröd med ost, sallad, kräftstärtar i het aioli
Lunch: Drink
Middag: Drink, 2 stekta ägg, sallad

Mat idag:
Frukost: Drink
Mellan: 2 hårdbröd med ost, en med korv
Lunch: Drink
Middag: 2 små kyckling vingar, 1 dl nudlar, 2 hårdbröd med ost

Idag åt jag faktist vanlig mat, börjar vara lite less på dessa drinkar med en och samma smak hela tiden, sen så äter jag nått hårdbröd sådär då och då. Men jag går ner i vikt iaf det är huvudsaken!:)

Idag har det inte hänt så jätte mycket, jag och J spelade en omgång alfapet igen :P Men det är rätt kul faktist! Efter middag så åkte jag och far till stan och såg en helt usel match mellan AIK - DIF, det var inte värt 110:- i inträde!
Har sån jävla värk i axeln fortfarande, och det blir inte bättre snarare sämre. Tätare mellan strålningarna (från axel till huvud) och dom gör ondare, ont gör det när jag lyfter armen också, har nu haft såhär sen i fredags! Alltid ska det vara nånstans man har ont.

Imorgon ska vi åka till piteå och jag längtar, det blir nog en tjejhelg som det ser ut:) Ska blir riktigt trevligt!
Med bästa kompisarna som finns.

Tack för att ni finns! <3

Nu måste jag sova, ska föressten till min dietist i morgon också! Vägning och snack :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0