H-vetes vecka

Hallå allihopa!
Här var det dåligt uppdaterat som vanligt :P

Vi åkte som sagt till piteå och hälsade på de var super najs, känns dock konstigt att inte stanna kvar där vilket jag brukar göra. Mitt 3:dje hem :) Jag åkte vidare till älskade, jag är ledig i veckan så jag passade på att åka bort igen. Jobbar till helgen så..

Idag har jag inte gjort nått alls, gubben for på jobbet vid 12 så jag har spelat Sims i typ 4 timmar :P DATANÖRD!
Maten skulle visst vara klar då gubben kom hem också, men det glömde jag bort så det var snabba ryck på med maten eftersom han skulle tillbaka till jobbet. Jag promenerade med han till jobbet och tog en extra sväng innan jag gick på ICA och handlade lite grann, jävlar så kallt det är ute alltså vi har 24- här! BRRR.
Väl hemma igen så satte jag igång att dammsuga, skura, dammtorka, diska bort så nu är det jätte fint hära:)

Började i går att dricka drinkar och det går hur bra som helst faktist, men jag märker att det är mycket med kolhydrater i dom än vad jag brukar äta, för magen blir som en ballong och gasig! Så det är inte riktigt samma h-vetes vecka som det var förra gången :)

Igår såg min mat ut så här:
Frukost: Drink, 1 smörgås med korv & gurka ( var så hungrig att magen gick innåt kändes de som)
Lunch: Drink
Middag: Korvstroganoff
Kväll: Popcorn ( BAD,BAD.. inge bra!)

Mat idag:
Frukost: Drink
Lunch: Drink
Middag: Fiskbullar & 1 potatis, gurka

+ en liten promenad! :)
Vägde mig i går morse också, och vikten går neråt! :) Kul!

Nä nu ska jag göra nått vettigt. Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

inge jävla popcorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-07 @ 21:43:34
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: mor

hej gumman.. saknar dej!!! Du har vart borta såå länge=)

vilken tid kommer du hem?

kram

2009-01-08 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0