Grattis!

Nu har hon kommit till världen, lilla Isolde :) Måndag den 26/1 -09. 13:25 behagade hon titta ut i världen:)
Det var en riktigt häftig upplevelse att vara med när ett barn kommer till världen, vad kvinnor är fantastiska som kan göra ett sånt jobb alltså! Alla som trodde jag skulle bli avskräckt, det blev jag absolut inte dels för man får se vad som kommer efter ett sånt arbete och för att jag kanske ska utbildad mig till barnmorska :) Då kanske de är en fördel att inte vara rädd för sånt!

Lillans små fötter

Eftersom jag inte vill avslöja mer om lillan så spar jag de till modern själv, mer info om förlossning, bilder, vikt/längd kika in hos mamman själv, Johanna (länkad från min blogg)


________________________________________________________________________________________

I fredags kom älskade hit, blev massa mys, åt god mat, såg film och lite därtill :) Men han åkte dock hem i söndags :/ Det var mindre roligt det! Efter att vi lämnat han så åkte vi till mormor och hälsade på, käkade middag och sen åkte jag till J och umgicks och såg på tv innan vi åkte in på förlossningen, väl där så kikade dom lite grann på henne sen sov vi över där. Måndag var förlossningsdagen, jag åkte hem igår kväll och de kändes som jag själv fått barn nästan :P Iofs hade jag inte ont nånstans men jag var sjukt trött!

Maten igår var väl inte spec. GI vänlig men det må då vara, vi åt bara smörgåsar hela dagen :P Eller jag iaf, till frukost, lunch, mellanmål och middag :P Vägde mig i morse och ser att jag gått ner 1 kg :)

Så fort jag åker till stan nu så ska jag införskaffa mig ett gymkort på 3 månader på Eddahallen, och börja träna träna och åter träna :)

Ikväll blir det hockey med pappa, och imorgon blir det jobb :) Nu har ju veckan gått så fort framåt, inte för att det skadar men för snart är det helg igen och då ska jag till bejb :)

Nu måste jag kila!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0