Godmorgon!

Har precis vaknat, hunnit klä mig och sätta mig här :)
Jag sa ju att jag skulle väga mig i går eller när det nu var, jag gjorde de i morse iaf och den står stilla! :)

Igår var jag och J på stan och kika runt, köpte mig en sport-bh på rea/rea :) Super skön var den iaf!

Imorgon är det fredag och ingen bebis har kommit ännu, men min älskade ska komma imorgon iaf.. så då får vi väl se om bebisen vill ut i helgen då ?! :P


Mat igår:
Lunch: 2 parisare
Middag: Kycklingpaj

Blev visst inte mycket till mat igår, men jag var då aldrig hungrig eller sugen på kvällen så då är jag nöjd.
Nu måste jag kila ner och käka nått också så det inte blir lika lite med mat i dag:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0