God morgon

Hallå!
Alla verkar vara pigga och glada på morgon, ser man på statistiken så har hälften av er redan hunnit in & kika innan jag ens skrivit något nytt :P Men det är bra !

Fick en tid till ungdoms i februari så då slapp jag ha de på schemat idag iaf, nu velar jag mest över vilken tid jag ska åka till piteå men det blir nog 14:20, för jag har inte packat ett dugg och funderar på att träna i piteå kanske :) Vi får se. Har ju som sagt packning och då måste jag gå med den från edda in till stan och jag är inte helt återställd i axeln så jag törs inte bära så tungt på höger armen.
Ska ju hinna träffa L också, kanske hon vill träna med mig om hon är barnfri idag:) Sen ska jag vidare till älskade.

Nä nu måste jag gå och göra mig klar så det börja hända något med livet !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0