God kväll!

Hallå!

Kort och gott om dagen:
Mötet med chefen gick super bra, var inget speciellt att säga så.
Dock så sa hon : Nu har du ju fått jobba riktigt mycket, kanske nästa FÖR mycket ! haha skrattade hon.
Då undrar jag KAN man jobba för mycket som vikarie!? Bara glad om man får jobba ens.

Jaja, efter det så kom J och hämtade upp mig så åkte vi till stan och gjorde lite ärenden, åkte hem till hennes mor där det vankades kalas. Åt middag där och sen så skrev jag och J ihop ett CV till mig, kikade lite på lght och jobb :)
Det börja kännas allvar nu :P

Mat idag:
Frukost: Drink
Lunch: Drink
Mellan: Allevo Bar
Middag: Drink, lite skinksallad, 1 liten baguett

+ en halkig promenad på 20 min.
    en till på kanske 15 min med gravida J.

Det har funkat bra idag med maten, men som sagt alltid kvällarn som är det jobbiga för under dagen så gör man så mycket att man till och med glömmer bort att äta ibland :P Men kvällarna kommer suget och hungern som mest, drick lite vatten, fyller ut med ett och annan grönsak sen är det bara att hopp i säng :)

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok så jag blir färdig med den nån gång, läser Champangeflickan och den kan jag rekomendera att läsa, dock lite trög i bland då hon förklara för mycket om en sak på en hel sida! Men den är ändå bra :) Verklighetsbaserad också.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0