Genom hela livet

Ända fram till döden, finns vi alltid här hela västra stå för vårt AIK!
Härligt med en vinst, äntligen det behövdes verkligen! :)

Igår blev de verkligen en slappar dag, jag och mamma såg film och J kom förbi en sväng och sen var det middag och hockey :)
  
Vinst mot MODO             Andreas Hadelöv              Båda trupperna



Mat igår:

Lunch: Nudlar
Mellan: 1 äpple
Middag: Köttfärssås, spaghetti
Kväll: 2 bitar 70% choklad

Blev väckt av älskade halv tio i morse, han väckte mig! Det brukar vara tvärt om men nu var det ju jag som var ledig och han jobbade!:) Tordes inte jobba i dag med min axel, visst har det blivit bättre men jag är fortfarande öm på axeln och det kändes onödigt att slita i den ännu mera. Nya tag på tisdag !

Idag kommer gubben hit och i morgon ska vi åka och träffa vovven som kanske ska bli våran :)! Men det är ett stort ansvar att ha en hund, för jag vill inte att hunden ska sitta inne i en lght hela dagarna, eller i en hundgård så därför blir det nog att vänta tills vi bor tillsammans, så  har man mera tid för den:) Det är en hund som behöver motion, eller det behöver väl alla hundar men.


Nä nu ska jag kila!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0