Filmkväll

God kväll allihop!

Idag har jag och J bara sprungit runt på stan och väntat på att klockan ska gå typ, käka lite middag och handla och så. Sen var det bio, den var riktigt bra faktist!:) Men nu vill jag bara se Bröllopsduellen också. Då vi anlände till Kåge så stannade vi hemma hos J och fortsatte se film, The Guru som gick på tv3:) Först så packade vi ihop bb-väskan så allt börja dra ihop sig nu, en vecka kvar precis till bf men det kan ju lika gärna gå över också!

Mat idag:
Frukost: Drink,1 morot ,1 kiwi och ett stort glas vatten
Mellan: Drink
Lunch: Drink
Mellan: Allevo-Bar, 1 banan
Middag: Drink & vindruvor

Så fick jag ihop till alla dagen måltider :) Magen kraschade däremot ikväll sådär lagom efter middag, nu börjar jag vara rätt hungrig igen, men det är bara att drick lite till vatten sen hopp i säng :) Har funkat alla andra dagar så, varför inte ikväll också?:) I morgon har jag redan klarat 3 dagar, och det har börjat släppa LITE med hunger och sug på kvällarna, men än finns det kvar :P

Nä nu måste jag sova!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0