Bebis?

God morgon världen!

Det är nog första gången jag sitter här så här tidigt! Dock inte pga mig själv utan, J som ringde och sa att det kanske är på G snart. Så då kunde jag inte somna om, nog ingen vidare ide för då skulle jag vara super trött & seg och inte packa ner nått! Men nu är allt det klart, och jag väntar bara nu:) Men jag tror ändå inte att det blir en bebis föränn natten mot måndag om det ska sätta igång helt nu isf. Annars håller jag mig till onsdag :)

 V.40

Jag har varit världen onyttigaste denna helg, det känns i både kropp & knopp! USCH.
Både chips,dip,lite godis,vin, någon öl,fika! DOCK har jag ändå skött den vanliga maten, på tisdag får jag pengar och onsdag blir det ett gymkort! Fy och huvva.

Jag år såklart mer av chipsen, morötterna & dip eftersom jag tycker bättre om de än godis.
Det åt jag faktist "bara" enstaka styckna av. Men jag har ändå varit världens grismonster i helgen känns de som.


Nä nu måste jag ju kila!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0