Arg

God morgon världen!

Givetvis läser jag andra bloggar och tycker det är kul att läsa om sånt jag skriver själv, var inne på en tjejs hemsida som hade länkat till Katarin Schulmans blogginlägg om "tjockisar" ?! Hur fan kan man få för sig att skriva sånt om andra människor ?!

Utdrag av Katrins inlägg:
Igår kväll var det ovanligt mycket tjockisar ute på stan. Vi var mycket förvånade över detta. Tjocka brudar i tajta klänningar. Inte så najs direkt. En tjej var USA-fet. Hon stod i en grön sidenklänning och smuttade på en mjölkdrink?! Hur i helvete kan man stå med en mjölkdrink i handen när man är smällfet?! Är inte det ofräscht? Det tycker jag. Hon kan ju åtminstone ha nåt genomskinligt i handen. Inte stå där som en jättebebis och dricka mjölk.


Jag blir så arg !! Vad då jättebebis och dricka mjölk?! Va fan vet hon om vad hon drack? Ska hon vara en förebild för unga människor, så säger jag då BULLSHIT! Kan gissa att sjukt många ser upp till kändisar, och även ändrar deras åsikter efter dom.



Nog om det, idag blir det jobb igen! Dom ringde i för drygt 1 timme sen och undrade om jag kunde jobba kväll idag och även morgon i morrn! Givetvis sa jag :) Mera pengar!!! Måste börja lägga undan nu för att kunna ha pengar till en eller två hyror om man inte hinner få sig ett jobb om jag flyttar till piteå. Jag vill först och främst ha mig en bostad, sen ett jobb.

Nä,nu ska jag ut och promenera!
Kram

Kommentarer
Postat av: laila

hej gumman..

måste rätta dej, du får ingen lägenhet utan jobb, den vägen är det=)så jag får ha dej kvar lite längre hemma blink

Men skrevKatrin Schulman verkligen detta.. det är ju absurt!

Men du har gjort ett enastående jobb.

Puss på dje/mamsen

2009-01-20 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0