1 år

God kväll!

Idag är det precis 1 år sedan jag bestämde mig för att gå ner i vikt, den här tiden förra året hade jag sprängt vågvallen för mig själv. Mådde allmänt dåligt, trött och hängig jämt, fruktansvärd värk i ryggen vissa dagar och den skar även ihop i jämna mellanrum. Månaderna gick och allt lättare blev man..Men så en dag hade jag stannat av i vikt och tröttheten osv kom tillbaka. Jag kämpade inte längre, och det skulle inte bara hända 1 gång.

September -07                   Februari -08  

 November -08             December -08  

Dom sista tre månaderna på år 2008 är dom månaderna jag har gått ner som mest i vikt av ett helt år! Faktist så tog det drygt 1½ mån för mig att tappat 15 kilo i vikt. Då kan man väl tycka att man ska ge allt man bara har för att fortsätta, men vi människor är skapta med en spärr om lathet nånstans!

Så nu är det 2009, och det är nya tag som gäller.
Har ju som sagt pengar nu till att köpa ett gymkort, så det blir av i veckan. Käkar ju som vanligt GI mat också, det funkar super bra, men då var det den där träningen som blir mindre sällan. Nu har jag kvar drygt 8 kilo kvar till mål pga, gått upp lite grann. Men som sagt så känns ju inte de som hela världen rasar bara för några extra kilon som jag snabbt kan bli av med bara jag ger mig fan på et!

Nog om detta då.

Nyårsafton var super trevlig, god mat och trevligt folk! :) Det vill jag verkligen göra om!
Nyårsdagen blev det inte alls så mycket gjort, dega i soffan jag och älskling och bara tog det lugnt.
Idag så åkte jag hem från gubben, men ska nog snart tillbaka :) HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA!!!
Jag hann bara vara hemma i ca 2 timmar så var det bara att rycka in för en ordinarie personal som var sjuk, hade även skrivit i "blå boken" att jag EJ kunde jobba i morgon, men tog på mig ett kortare pass iaf.. 7:30-12. Jobbar även söndag & måndag. Är dock skönt att veta att man har jobb, men just idag hade jag gärna varit ledig.

Bilder från nyårs kommer i morgon, min kamera är DÖD.

Nu ska jag umgås med familjen här hemma innan jag ska kojsa igen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Helvete vilken skillnad på bilderna =) Måste säga Grattis till den stora framgången =D Snyggt!=)är avis att du lyckats så bra, men jag kommer snart också igen haha, ska köpa gymkort slutet på januari =D då jävlar

2009-01-03 @ 12:40:11
URL: http://mittnyaliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0