Träning

Hello!

Både igår och idag blev det träning det är riktigt jäkla skönt när man kommer igång med träningen man känner sig så mycket fräschare och smärtare ;) Men som jag sa till min mamma igår : Först så funkar maten och att inte äta godis jätte bra och träningen sämre, sen när jag kommer igång med träningen och maten som alltid funkar då börjar jag vara jätte sugen på godis osv ! Så jag blev så arg på mig själv igår, dels för att jag börjat äta godis oftare och för att vågen står stilla så nu äter jag inte sånt längre på ett tag! Dock så händer de ju inte så mycket i vikt när man börjar träna men snart hoppas jag det ska släppa loss.


Mat idag:
Frukost: 2 mjukbröd, 1 med ost, 1 med leverpastej. 2 ägg, grönt te
Mellan: 1 banan ( efter träningen)
Lunch: Fullkorns smörgås med räkor och sallad
Middag: 2 köttfärsbiffar, stekt potatis, bea

Träning idag:
5 min rask promenad, 20 min löp, 15 min styrketräning (mage, arm)
Sen promenerade jag in till stan också.

Igår blev det ungefär samma träning, löpte 25 min och promenerade 10 min, styrke i 10 min.
Maten var faktist lite sämre igår, åt skrovmål till lunch vilket jag inte gjort på typ 3 månader och det var inte alls så super gott som jag tyckte förut :P Sen efter maten åt jag 5 godisar och ½ semla, sen vart jag förbannad på mig själv!!

Jaja, nu sitter jag hos J's mamma och umgås här vid datorn :P
Imorgon blir det vila och sen träning igen på fredag innan jag ska åka till älskade :) Vi ska ha en myshelg, och det är ju alla hjärtans dag också, så vi ska slå på stort och gå på bio i Älvsbyn :P haha. Nä men det ska bli mysigt :)

Nu måste jag vara lite social.
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Man tycker ju som att man börjar slarva med maten och äta mer osv när man tränar men det är ju för att man behöver det. Och just när man börjar träna kan man gå upp i vikt men det är ju bara musklerna osv, så du kan inte bli ledsen ifall du går upp lite just nu när du börjar träna, kolla hellre på måttbandet ;)

2009-02-11 @ 22:12:32
URL: http://camillajoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0