Träning ger färdighet

och lite träningsvärk :P Var på gymmet idag och körde mesta dels kondition, lite mage och arm igen :)
20 min obitrek, 10 min löp, 10 styrka.
Det är så härligt att man orkar göra nått sånt nu, och det är så kul! :)

Lagade mig en härlig omellett när jag kom hem från träningen, så nu ska jag hoppa in i duschen och byta om till arbetskläder. Jobbar till 21 ikväll, ska upp rätt tidigt i morgon så jag hinner med bussen till piteå som går halv elva. Fanns en senare buss också men eftersom de är sånt oväder törs jag inte chansa på att bussen är framme 13:40 eftersom jag ska vara hos boendechefen 14.00. Måste ju komma i tid också :)


Ska bli jätte kul att bara umgås med L i helgen också, en liten tjejhelg :) Snacka skit & smutta på ett glas vin !


Nä nu måste jag kila!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0