Träning ger färdighet

igen!

Hello.

Nu blev det ingen uppdatering i går heller, trött och slut som vanligt. Igår går blev det jobb och sen hem och käka och städa och tvätta, kändes verkligen som jag hunnit med hur mycket som helst, sen åkte jag och J till stan och vandra runt några timmar och klockan bara tickade bara iväg. Igår kväll blev det lite poker med dock inte för mig för jag är så dålig på de och fattar noll :P

Idag blev det stan igen, blev bjuden på fika av J på stan och sen vandrade vi runt i dag igen men dock bara nån timme sen åkte jag och träna. Ska käka middag här i dag igen och sen se hockey, och det är inte första gången denna vecka som jag äter här! :P Har typ flyttat hit ibland kan man tro!


Har nu tränat 3 gånger den här veckan och skött mig relativt bra med kvällarna faktist! Känner mig rätt stolt :)
I morgon ska jag och syster som sagt gå ut och äta och sen gå på krogen, de ska bli super kul!

Och lördag kväll jobbar jag men de ska nog gå bra!



Nu ska jag vara lite social!

Kram


Kommentarer
Postat av: Louise

tack :) det var nåt jag skulle fråga dig.. men nu minns jag ju inte vad det var :)

2009-02-26 @ 17:49:11
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0