Syndx10

Hallå!

Helgen har varit riktigt trevlig, god mat och bra filmer :) Vi har bara myst hela helgen känns de som!
Igår var vi en sväng till piteå och traska runt på stan, åt lunch, var på dollar och lämnde bilen till L :)
Sen var det film hela kvällen.

Tyvärr så har jag EXTREM syndat i helgen, och förra helgen nu känner jag att det får vara nog!
Så fort jag åker till stan i veckan så ska jag inhandla mig gymkortet och försöka träna 1 timme varje gång, jag längtar faktist till att få börja löpa igen, och jag känner att jag inte tränat på ett tag nu för jag börja få tillbaka värken i ryggen på kvällarna.
Imorgon ska jag starta upp med GI från början, vilket innebär väldigt lite kolhydrater, mycket protein osv :)

Idag ska jag åka hem, och då ska vi på dubbelkalas för syster & hennes dotter :) Ska bli trevligt!
Bilder från helgen kommer sen!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0