SMÄRTA

God kväll !

Idag har det varit en lång dag, sov hos syster till idag och åkte hem med 10 bussen ! Steg alltså upp tidigt, väl hemma så åt jag lunch sen traskade jag och mamma till ica och sen gick jag på jobbet som varade mellan 13-21, skön tur men dock så var det inte så lugnt på jobbet! Men det är sånt man får ta :)

Har sjukt ont i magen just nu iaf, eller det började på jobbet! Är nog magkatarr, brukar ha de nån gång då och då. Har en väldigt känslig mage för det mesta. Ska snart kojsa, jobbar i morgon också :) Börjar 8 och slutar kvart över fyra, sen ska jag hem och bara tat lugnt en fredag kväll! Så jäkla skönt alltså, bara umgås med familjen och chilla:)


Nä nu måste jag sova! Dåligt med uppdate ikväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

tio är väl inte tidigt!! :)

2009-02-20 @ 09:12:48
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0