Så var den över...

Den hinner knappt börja så är helgen över, det är så tråkigt!!
Men vi har ändå hunnit ha de myspys jag och älsk;) Han lagade en super god middag igår på alla hjärtansdag åt oss, som innehöll : Fetaost fylld fläskfile & klyftpotatis, grekisk sallad. Verkligen jätte gott! Och vi hann med så mycket i lördags också, kors i taket vi steg upp 9.15 bägge två! Vi hann starta en tvättmaskin, gå ut och handla, fika frukost och städa .. sen var det bara chill fram tills han började med maten :) Så ska en dag se ut! Dock så sov vi lite för länge idag men sitter man upp halva natten och glo på tv:n så straffar det sig!:P


Gammal bild på jag&älsk, hade där varit tillsammans i 9 månader!
Vi var smala bägge två och fit for fight!;) Firar 4 år i september.


Samma år det här, där hade vi varit tillsammans i 1 år & 3 mån!
Lägg märke till att vi gör samma grej med under läppen, just druckit kanske :P?

Blev som sagt ingen motion i helgen, imorgon klockan 10 bli det iställe! Ska även till dietisten imorgon, efter träningen sen tänkte jag käka lunch på stan och invänta nästa ärende som är 13:30. Jobb i veckan och helgen blir det också, ska bli rätt skönt känns det som ändå. Vara hemma för en gångs skull en hel helg! Det var ett tag sen vill jag lova säkert en månad sen :P

Har nu läst ut 2 boken av 5, dom är riktigt jäkla bra och det händer något hela tiden och man bara måste fortsätta att läsa! Ska hämta resterande böcker i morgon så jag kan maraton läsa dom :) Lotta Thells självbiograf läser jag.

  
Rotade fram nå gamla pix på jag & L också, verkar som vi bara fastnat på bild när det är fest och sånt :P
Lägg märke till att vi står alltid på samma sida när korten tas, jag till vänster & hon till höger!
Sånna som du växer inte på träd, du är en underbar vän!


Blir vägning i morgon också, först hemma på morgon såklart och sen hos dietisten. Minns inte vad jag vägde sist hos henne så det ska bli en överraskning om jag gått upp eller ner. Känns som jag kan ha gått upp ....Jaja, inte hela världen!
Nu måste jag sova, ska upp tidigt i morgon!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

dito <3

2009-02-16 @ 08:32:07
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0