Så vann dom !

Fast man ska nog inte ta ut för mycket i förskott, rätt var det är så förlorar dom. Det var inge bra spel idag, kosken och jimmy var väl typ dom ändå som briljerade egentligen! Jyri spelade dock bra för att vara första matchen på drygt en månad :) Men vinst mot södertälje 2-0 till AIK.

Ordnade fin fint i hallen när Jyri blivit skadad, ramade in honom så han kunde välkomna oss när vi kom hem :P

Har hunnit med mycket idag känns det som, full rulle ska det vara så man stupar i säng! Började dagen med att stiga upp halv nio, stoppade i mig lite frukost och sen bar det av till gymmet som jag bara han vara på i 30 min eftersom jag skulle vara hos dietisten kl 11 så halv sprang jag från edda och in till stan, var lika svettig som före jag duschade typ! 
Bra resultat visade sig där iaf, har stått stilla sen sist jag var där ganska precis en månad sen. 

Gick och åt lunch med mig själv på stan efter det och inväntade J&J som skulle dyka upp snart, sen var det nästa ärende som också visade bra resultat! Hon på ungdoms var mäkta imponerad över min viktnedgång! ;) Känns kul!


Imorgon blir det en slappar dag, känns skönt att vara ner nån gång också!

Nu har jag äntligen hämtat nästa bok av Lotta Thell, så nu är det bums i säng och börja läsa :) Dom är riktigt jäkla bra!
 

Bok 1 rad 1  från V Champangeflickan (har läst ut)
Bok 2 rad 1 från V Lotta Thell - utan en tanke (har läst ut)
Bok 3 rad 1 från V Lotta Thell - i skuggan av värmen (har läst ut)
Bok 4 rad 1 från V Lotta Thell - bortom ljus & mörker ( påbörjar läsning ikväll)
Bok 5 rad 1 från V Lotta Thell - Kärleksbarn ( näst sista boken av hennes självbiografi)
Bok 6 rad 2 från V Carolina Gynning - Ego girl ( påbörjade läsning i går, läste ca 30 sidor)
Bok 7 rad 2 från V Linda Rosing- Den nakna sanningen ( Ej läst ännu)

Jag gillar att läsa böcker som ni kanske märker, där här blir min 4 bok på detta år typ:) LIKE IT!
Nu ska jag sova!
Kram

Kommentarer
Postat av: anonym läsare

3-0 blev det väl som slutresultat? skönt med seger iaf.

2009-02-17 @ 14:02:37
Postat av: anonym

Har du läst boken om Magdalena Graaf? den är ruskigt bra, väldigt otäck i början men bra.

Vad duktig du är med viktnedgång och träning.

2009-02-17 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0