Jobb

God morgon !

Steg upp relativt tidigt idag ändå, vaknade dock redan klockan 8 men jag somnade om som tur var till halv tio.
Ringde till handikapp & äldreomsorgen i piteå, och ska ringa dit igen slutet på februari för då har dom börjat få in sommarjobben, dom hälsade mig välkommen till piteå till sommar'n & skulle skicka hem en PT-tidning så jag kan kika på jobben där också:) Nu har jag ringt till några boenden, och just nu sitter jag och vänta på att Källbo ska ringa upp för hon satt i möte när jag ringde, men det lät då positivt från chefen att dom behövde vikarier i sommar så :)

Sen blir det prommis till J och ska umgås med dom idag:) Tänk om tiden kunde räcka lite längre så man hinner vara med alla. Men jag lovar syster att jag ska komma på måndag!:)

Ska snöra i mig en omellett innan jag traskar iväg, jag har en härlig träningsvärk i benen idag kan jag lova :P Men då är det bara att röra på sig lite till! Vågen går neråt, sen förra veckan är det -0,6. Då hade jag gått upp 0,6 sen veckan före så nu är jag tillbaka på de normala igen :)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0