Hot n cold

Hello!

Igår var det jobb på schemat, och oj vilken seg dag.. somnade nästan av uttråkning! Det är verkligen skiftande på detta jobb :) Kan ju iofs vara bra, men när jag väl börjat vill jag att det händer något i måttlig mängd hela tiden!

Igår kväll blev det en lugn kväll, riktigt skönt. Syster och barn sov över här, så vi myste på och såg melodifestivalen sen var det typ god natt för oss alla :P Vilket resulterade att vi steg upp tidigt också, dock så var det ju pga av att barnen vaknade kl 8 men då var jag på bena också :) Kunde inte somna om, började räkna och kom fram till att jag sov faktist i 9 timmar i natt så inte konstigt att jag inte kunde somna om, var ju utvilad!

Idag har jag hunnit fika frukost, renbädda min säng, dammsuge hela huset, plocka undan lite grann, tvättat en maskin och hängt upp den och starta diskmaskin, och surrat med L i 2 timmar :) Det är så värt att stiga upp tidigt på morgonen så man hinner göra något. Nu ska jag hoppa i duschen tro jag och äta nån lunch och sen ska jag och pappa på hockey och vi hoppas så klart på vinst nu för annars är det botten som gäller.


Världens bästa barn!


Blev ingen träning idag, så det blev bara ett pass denna vecka men det är första och sista gången det händer! Har dock promenerat iställe nån dag :) Men bättre nästa vecka! Vikten är stilla ännu, bättre de än att det går uppåt!;)

Nu ska jag kila!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

oj pratade vi så länge? :P

2009-02-21 @ 21:14:18
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0