Helgen osv.

Hallå!

Får nog allt börja med att be om ursäkt för det grymt dåliga uppdateringen!
Var som sagt i piteå i helgen och det var super kul och mysigt, som mitt andra hem så:)
Fredags var vi faktist och tränade, och det var riktigt skönt trots jävla träningsvärken, sen hem och käka och sen slockande både jag och L i soffan typ klockan 21 :P Lördag var vi på Nimbys med grannarna och barnen och lekte, dock inte jag :P Men det var trevligt iaf!:) Lördag kväll blev lugn och skön, drack ett glas vin & surrade på med grannarna och KG.
Söndag blev en riktigt slappar dag för mig iaf, L är aldrig still !:P Hon var i tvättstugan och överallt. Sen åkte jag hem och väl hemma var det middagsbjudning hos syster i Ursviken med hela tjocka familjen, såklart så var det bara min partner som saknades :P

Nu sitter jag hos syster och har sovit här i natt, ska snart åka och gymma sen hem och chilla! Ska ringa jobbet också, om jag inte svänger förbi där och skäller ut chefen.. vi får se :)

Vikten är väldigt stilla sen jag började träna, men det ska väl ske något snart!
Maten går bra, precis som vanligt. En och en annan godis har väl slinkit ner men det känns som att det inte gör något så:) Unnar mig det, när jag ser att vågen inte rör på sig.

Nu måste jag kila!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0