Helg igen!

Hallå!

Till dig som är anonym; Bilderna var inte speciellt dyra på den där hemsidan, dom kostar färdiga och klar runt 400 med ram. Men som sagt så ska jag förstora dom och köpa ram på IKEA :) Du får gärna skriva vem du är osv så jag kan svara till din blogg eller dylikt utan att måste skriva här.


Så över till annat. Nu var det helg igen och det är sjukt vad tiden går fort ! Blev dock bara 2 träningar i veckan, få se om jag hinner hem och träna på söndag det vore bra :) Har planerat in dagar för träning nästa vecka också, de står redan bokat och klart i min almenacka :) Har fått mig lite jobb tider nu så nu ska jag avvakta och se igen om dom fortsätter och ringer mig eller inte!

Idag har jag skött lilleman för hans parents var sjuka och den andre hade jobbat natt, men det var så kul så!:) Gör de gärna fler gånger:)! Tack för idag.


Imorgon blir de mys med bejb, dock i kväll också men imorgon ska vi på bio och äta god mat och bara mysa;)
Nu ska jag umgås med han, och vi ska springa ner i tvättstugan också:)


Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Thank you!!

2009-02-14 @ 08:29:28
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med dig helt...Varför vara "anonym"?

Själv är jag duktig att kommenterar, men lämnar alltid mitt riktiga namn eller om jag är reg. på sidan mitt nick. Louis skall nu hjälpa mig att komma igång med träning...vill bli av med några gamla gravidkilon som klänger sig kvar. Typiskt nog har jag blivit megaförkyld. Kram på dig.

2009-02-15 @ 08:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0