Helg igen!

Vad veckorna går fort, det är iofs inget man klagar på :P Men mina  veckodagar är ungefär densamma som helgerna, eftersom jag jobbar även helgdagar så känner man inte riktigt av att det är helg om man varit ledig några dagar på veckan.

Sitter och lyssna på musik som spelades och man nötte som fan 2004! Haha, mycket minnen som dyker upp när man hör låtarna, lite coolt att jag minns precis:)

Snart kommer pappa hem från jobbet, så jag måste gå och göra mig färdig för då ska vi till stan och möta upp äldsta syster min och gå och äta lunch allihopa, sen ska jag och syster fortsätta vandra på stan och hitta något att ha på sig i kväll, sen hem och färga mitt hår och göra oss i ordning och sen är det party! ;)

Vägde mig i morse och står stilla ännu, men som sagt känns det ju då bättre. Men måtten vette tusan, var ett tag sen jag mätte mig, kanske ska ta och göra det någon morgon!


Hittade även gamla pics på lillan som nu är 2 år ;)


Nä nu måste jag kila!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Du har blivit utmanad, kolla min blogg ;)

2009-02-27 @ 13:27:18
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Annies Fotoblogg

Vad söt :)

2009-03-05 @ 22:02:11
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0