GYMKORT!

God kväll allihopa!

Idag blev det träning på gymmet har äntligen köpt mig ett gymkort, och det var HUR kul & skönt som helst :) Ville bara att det skulle gå fort tills i morgon när jag steg av bandet så jag får träna i morgon också! Men jag ska ta de lite lungt nu i början, försöka träna iaf 3 ggr i veckan :) Jag promenerade på bandet först i tio min rask takt, sen joggade jag 30 min och det var hur lätt som helst! Men jävlar vad jag svettades! Trodde aldrig jag skulle klara de, men det är så mycket lättare att jogga inomhus än utomhus, om det nu inte är sommar. Men till sommar'n kan jag börja jogga ute och då är jag i form :)

Mat idag:
Frukost: Naturell yoghurt, 1 fröig macka med ost
Mellan: 2 bananer (efter träningen)
Lunch: Chili-omellett, ruccola sallad, svamp, tomat & gurka
Mellan: 1 apelsin
Middag: Naturell yoghurt , 2 hårdbröd mackor med korv & gurka ( blev sent eftersom jag jobbade, och inte var hungrig innan jobbet)

Motion idag:
10 min rask takt promenad, 30 min löp. Körde lite armar också.


I morgon, jag sköt upp de en dag till! SKA jag ringa till piteå och söka jobb :) Har kikat ännu mera på lghter också, sugen som tusan!:) Ska upp tidigt imorgon och ringa så nu måste jag sova, har snart läst ut första boken av 5 också, riktigt bra bok!:) Lånat av J en självbiograf av Lotta Thell, den jag läser nu heter "utan en tanke".

God natt, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0