Goderkväller!

Jävlar vad det snöar alltså, de är sinnessjukt!! Drivorna är enorma, och bara på 1 timme har dom vuxit sig ännu större. Bilvägarna som egentligen är två filiga är nu bara en filig, och det är inte skottat NÅNSTANS! Man får plumsa sig fram överallt. Idag är ingen utedag:P

Jag hoppas det har lugnat sig imorgon så jag kan åka iväg med bussarna i rätt tid! Dom ska säkert vara försenade allihopa. Bara jag tar mig till piteå så kan jag bli fast där i ställe ;)
Nä, men jag får inte missa min tid som jag ska passa imorgon. Alla som skottar har mest troligt jour i natt! Lycka till.


Mat idag:
Frukost: En kopp grönt te, 1 fröig smörgås med leverpastej
Mellan: 1 banan ( efter träningen)
Lunch: Omellett med 1 grillkorv iskivat
Mellan: Varm oboy (halv kopp), 2 hårdbröd med ost
Middag: Smörgås tårta (tunn bit), 1 äpple

Motion idag:
Obitrek 20 min
Löp 10 min
Rygg, mage, triceps 15 min

Man känner sig så mycket fräschare när man tränar och MYCKET piggare, man orkar så mycket mera hela dagen och gäspar inte nonstop! LOVE IT! Varför har man inte tänkt på de MYCKET tidigare..... :P

Nu måste jag packa lite kläder för helgen och få med mig alla viktiga papper, sen är det bums i säng!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0