God natt

Hello

Så var man hemma igen, vi hann bara käka middag sen åkte vi till MAXI och köpte sista sakerna innan vi skulle på kalaset, väl där så blev vi mött av två bustroll :) Var så kul att se dom, har inte träffat dom på 1 månad! Shit vad tiden går fort alltså. Fika och diverse blev de ju så klart! Har syndat till tusen nu ofta känns det som, och det känns ingen bra trots att vikten står stilla men man känner sig så äcklig inombords av allt skräp man stoppar i sig, trött och hängig är man också.

Imorgon börjar mitt nya liv om igen :) Blir träning imorgon och GI från början igen! Jaja, det är då ingen svår diet så. Dock så är det ju ingen diet som man lyssnar på GI-experterna ... det är en livsstil!
Nu ska jag vara bättre igen på skriva upp vad jag äter här på bloggen och vad jag motionerar så ni får se vad jag gör för nått :)

Har mailat piteå kommun nu också, om nå telefon nummer så jag kan börja ringa i veckan om jobb :) Är jätte nervös för att skaffa ett nytt jobb. Fan att man ska vara så bekväm i det man har för tillfälligt. Lite nervöst även att flytta hemifrån, trivs så bra här hemma *blink,blink* ;) heheh. Men det ska bli jätte spännande faktist! :)
Ska även ringa a-kassan, och facket och allt vad det nu heter också imorgon, så jag kan bli vuxen ordentligt! :P


Älsklings fina kök:)
 
Lilltrollet klädde på sig själv med morgonrocken hon fick i present, satte på sig mössan och skor och skulle gå på dagis, hon kom in i tv-rummet och sa : Hejå! Och vinkade, sen gick hon mot dörren och skulle gå ut. Men kom inte så långt innan hon ångrade sig slet av sig mössan(obs.håret!:P) , sparkade av sig skorna och slängde av sig morgonrocken när hon fick höra att vi andra skulle fika :P Hahah, hon är för söt trollungen:)

Så blev det tårta och storebror Ceasar tänder ljusen som lillan själv blåste ut typ tre gånger innan vi fick oss en bild på det hela :P Han hann tända ena ljuset så blåste hon ut det direkt!


Nä, nu måste jag sova!
God natt, Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

numrena till boendena finns på hitta! :)

2009-02-02 @ 09:08:26
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0