Fina pix

God kväll!

Kan börja med att säga om dessa ANONYMA kommentarer, vill du yttra dig så stå för de också och skriv ditt namn eller också så skippar du att kommentera. TACK!

____________________________________________________________

Jag och mamma sprang på stan idag i några timmar och jag hittade mig en likadan kofta som jag redan har fast i grått och 3 vykort som jag ska förstora och göra till tavlor, jag älskar motivet nå så grymt!:) Dom har funnits som tavlor på Gallerix typ för 2 månader sen men nu är dom helt slut även hos leverantören:/ Så jag ska göra egna tavlor :)

   


Har många fler men ska förstora upp bara några av dom, iaf dom 3 första sen så har jag inte valt mera ännu :)


Imorgon ska jag umgås med J-li & J en stund sen måste jag hem och städa, det behövs verkligen i mitt rum :P
Så nu ska jag hopp i säng och läsa min bok och hoppas jag orkar läsa mer än i går, 2 sidor bara!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhh... vad grymt snygga. hur förstorar man dom egentligen dom utan att få dom suddiga?

2009-02-12 @ 16:22:34
Postat av: Anonym

Nu var det jag igen. Var tvungen att googla på bilderna, och jag hittade dom även på en sida där dom säljes både som vanligt och på Canvas. Dock fanns det inte alla, och dyra var dom minsann. Billigare om det går att förstora



Sidan är iaf:



http://www.allposters.com/gallery.asp?startat=/getposter.asp&APNum=3406693&CID=96557BE9242145C2880828129ADC76AD&PPID=1&search=Le%20Lotus&f=t&FindID=0&P=1&PP=1&sortby=PD&cname=&SearchID=



2009-02-12 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0