Fin Främm'n

Hello!

Dålig uppdatering igen, som vanligt.. Men mycket annat händer här i världen också och jag har ju inte direkt vigt mitt liv till bloggen :P

Idag fick jag iaf fin främmen, av L & lilla L :) Det var jätte kul att ni var här!! Vi käka nå lunch och sen åkte vi till stan och kikade runt lite här & där, svängde förbi J också och hälsade på där en stund :) Sen har jag LATAT mig i soffan från halv fem till tio typ!! Usch, men i morgon blir det bättre då ska jag och träna igen, ska nog köra obitrek då.. har fortfarande träningsvärk men betydligt mildare och höfterna är värst.
 
Fin främmen;)                      Jag & Isolde

Sen blir det jobb i morgon kväll, alltid kväll HELA tiden och alltid ska jag vara på en och samma våning! Tänk om man kunde få nå pass som var på andra våningen nån jäkla gång!!

På fredag blir det Piteå igen för min del, ska och träffa en av boendecheferna och sen ska jag & L bara mysa och ha en tjejhelg :) Trevligt!!

Nu måste jag sova, måste orka läsa nå bok idag :P Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0