FETtisdag

Hej hallå!

hoppsan, det  var visst 3 dagar sen sist.. men man måste ju få ledigt från bloggen också! Har inte hänt överdrivet intressanta saker att skriva om heller så men jag har inte haft tid & ork att ens sitta här och glo.

Söndag var jag bara slö, lite småbakis kanske och sen så jobbade jag på kvällen så jag var riktigt slutkörd söndagkväll!
Måndag  var det jobb igen, sen var jag och träna & trött som vanligt på kvällen, la mig faktist klockan 22 i går kväll!
Tisdag, ledig och sovmorgon ... sov såklart lite väl länge (11.00). Snörde i mig lite lunch sen åkte jag och träna i drygt en timme, sen har jag och J vandrat runt på stan :)

Så idag blev det riktigt mycket med motion, känns skönt! Man är så på topp efteråt, var dock hungrig som en varg:P Följde sen J hem och åt middag där, sen såg vi hockey och tryckte en hemmagjord liten semla.

Har inte alls varit duktigt på nå vis i helgen, ätit saker man inte ska när planen är att gå ner i vikt, motionerat dåligt osv...
Men lovade ju förbättring i veckan och det ser mer lovande än förra veckan iaf!

Imorgon blir det jobb fram till 12, sen ska jag käka nå lunch och promenera till J och sen ska vi promenera tillsammans också :) Och imorgon kväll ska vi spela spel och ta't lugnt! Fredag ska jag och syster ut på krogen faktist, ska först ut och äta och göra oss klara och hon ska få färga mitt hår innan maten och sen blir det party! Ska bli kul:) Jobbar dock lördag kväll men det ska nog gå bra ändå, jobbar även söndag :P


Nä nu måste jag sova, så jag orkar upp i morgon !
Kram

Kommentarer
Postat av: madeléne

Hej!

Ville bara säga att din blogg har valts, med två andra, av mig till pay-it-forward rörelsen!!! Nu är det din tur att rekommendera för dina läsare 3 andra (mindre)blogg som du tycker är bra!

2009-02-26 @ 10:45:23
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0