Böcker

God morgon Sverige!

Steg dock upp 9.30 typ, men blev väckt betydligt tidigare av en liten röst som sa : Nenin, Nenin!
Sen kom hon upp i soffan och mös på med mig länge, emn låg dock inte stilla utan for upp och ner och hit & dit hela tiden :P Ja, ni kanske förstår vars jag är någonstans.. hos min storasyster :)
Idag när alla är på dagis skola och jobb, så sitter jag kvar här hemma för jag ska hämta barnen när dom slutar skola och dagis så undertiden så har jag städat hela lägenhet, har skurningen kvar och lite disk sen är jag klar :) Jag är nog knäpp men jag tycker om att städa :) Känns som jag sagt det förut!

Imorgon blir det jobb för fulla muggar 13-21, och på fredag & söndag :) Känns bra! Nu börja jag känna en liten stress över att skaffa mig en lägga också, hoppas bara att jag får jobbet också. Men jag tänkte boka lägenheten, kika på den och förhoppningsvis att den finns kvar till i slutet på mars iaf, då får jag veta om jag får jobba på furuberget iaf. Längtar så grymt mycket att få ordning i min lägenhet och inreda PRECIS som jag vill ha de :)

Blir inte träning föränn på lördag ...:/ hade tänkt träna idag men det kom några saker i vägen. Och det är inget skyll för att jag inte vill träna för det vill jag men jag vill vara alla till lags också :)

Eftersom jag gillar att läsa böcker så har det resulterat i att jag läst en hel del böcker också! Ja, jag har läst Magdalena Graafs självbiografi också.

Några böcker som jag läst:
Bakom stängda dörrar
Äcklig
Pojken som kallas det
Pojken som överlevde
Såld
Lotta Thell x2 inne på den 3:dje
I taket lyser stjärnorna
GI-boken
Ungen
Den tusende gången
Ulrikas sista strid

Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig
Carolina Gynning - Ego girl (påbörjad)

Har läst en till bok som jag inte kommer på namnet just nu, de är också en självbiografi där hon berättar attt hon överlevt grov misshandel, våldtäkt och luftstrupen avskuren. Läser bara självbiografier för att jag tycker dom är bäst och såklart mest sanna. Har nog läst många fler böcker man kan inte komma på just nu vad alla heter :P


Nä nu ska jag fortsätta städa och få i mig nå food, sen hämta lilleman på skolan :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

du är så duktig! tänk nu blir du snart vuxen påriktigt! jag ska fråga dig en sak om marknan sen :)

2009-02-18 @ 20:26:41
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0