Jul jul & bildbomd!

Jätte kul jul.... Nu är den över iaf! Jag fick de jag önskade mig, och jag är nöjd:)

Snö fick vi i massor iaf! Jag har tagit kort -07 & -08 genom köksfönstret på den GRÖNA jul vi haft, men i år blev den vit :) Härligt, kom lite väl mycke bara.. och den verkar inte vilja ge sig.


Julklappsjakt, med barnen!

Klapparna låg väl gömda under granen såklart!

De behövs 3 för att skära skinkan!

Vit jul fick vi ju som sagt:)

Syster dukat bordet, dags för käk!

Lillan sjuk, somnade mitt i Kalle Anka. OBS! Dreggel fläcken på mig!

Vaknade till liv då tomten knackade på dörren!

Hej då Tomten!

Står på kö till toaletten, katten först!

God natt, nu är julen över!

Mina klappar, saknas gör pengarna!
Tack:)


Snart har hela december månad bara SPRUNGIT förbi, de är hemskt va tiden går fort nu. Snart är de nyårsafton och och ett helt nytt år, men massa nya uppdrag. Undrar vad som sker nästa jul&nyår. Kanske man inte sitter här längre! Vet vem.

Imorgon åker jag och johanna & grabbarna till Voddas, kallt ... de kommer de vara iaf! Men de blir nog trevligt vilket som :) Allt är packat nästan iaf.. skönt. Så vi har konkat med dessa grejer ur bilen och in, och in & ut. Men sista gången i morgon. Ska göra våran middag ikväll också, som vi ska ha till måndag. Dags att he sig här i från!
Sova och duscha, sen åker vi.

Kommer hem igen på onsdag, duscha och tagga för nyår som jag ska fira med älskade syster & karl:)
Ha de bra så länge!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0