Inte på topp!

Hello!

idag är ingen bra dag, sov hos syrran inatt. Vaknade klockan 7 första gången sen några därimellan med tanke på att 2 små barn bor här så sov ja inte så mycke. Vaknade till på riktigt klockan 9 med BRUTALA smärtor i hela magen! De krampade så jag trodde ja skulle föda, andades mig igenom "värkarna" som gav med sig till slut efter två timmar. Tårarna rann och inget gick att göra. Jag var helt slut och somnade om i fosterställning....

HATAR min mage. Fick huvudvärk på kuppen också.
Min telefon är död...
Jag skulle jobba, men inte efter den här persen, magen är inte i ordning än.. de suger fortfarande.
Ja, kan livet bli nå mycket SÄMRE?!

Bajs, vilket klagoinlägg! Men de är mitt liv idag, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Perka

usch! Stackare, lider verkligen med dig =(

2009-12-19 @ 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0