STHLM

God morgon !

Var som sagt i Piteå i går och städade ur lägenheten, gick rätt fort med hjälp av mamma. Var bara golven, kyl och frys som skulle torkas ur, 3 fönster. Så nu är de ur världen!

Var ju även hos läkaren, IBS, gluten eller laktos?! Vem vet, får svaret snart hoppas jag. Läser man om IBS på internet låter de rätt hemskt för du kan inte bota de. Men om man då läser i LCHF böckerna så är det JÄTTE många med den diagnosen som har blivit botade med hjälp av den maten. Och det vet jag att det funkar, magen mår så grymt mycket bättre!!

Drar igång med min viktnedgångs kamp efter bröllopet som äger rum nästa helg. Har 10 kilo kvar på kroppen som ska bort, har jag klarat av att tappa 16 ska jag klara 10! :)

I morgon åker vi till STHLM, jag och min syster och hennes karl. Ska på Stockholm Inkbash, Fjärilshuset, och mycket mer ;)
Längtar massor!! Ska bli jätte kul. Åker redan idag till syster så jag måste börja packa ihop lite kläder, för vi kommer inte hem förän på måndag.


Hörs ikväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0