Jobb!

Hello!

Det  var ett tag sen sist, men jag känner ingen större lust att sitta vid datorn.

I torsdags tog jag och mamma en LÅNG prommis på 1½ timme, plockade hallon på gården, hängde tvätt, plockade blåbär i skogen och lagade mat, och sen kalas :) I går var det jobb, och även idag!

Jagade min chef redan förra fredagen men då var hon inte där, åkte dit måndag men då satt hon i möte, åkte dit tisdag men då var hon inte heller där, så för att inte fortsätta otajma henne så skrev jag en lapp och ringde upp henne onsdag. Jag fick den uppfattningen att dom inte var så jätte stort behov av vikarier JUST nu, men 3 timmar senare ringer hon upp och erbjuder mig jobb, GIVETVIS tackade jag JA :)

Kände min verkligen välkommen tillbaka på jobbet och det var super kul! Känns skönt, hoppas bara på mera jobb nu.

Idag jobbade jag långt pass, så nu ikväll ska jag bara vara helt själv. Känns jätte härligt! Mamma och pappa är borta ikväll så jag ska bara njuta av ensamheten :)


Jag provar systers alla olika skor, inför bröllopet. Detta par utgick direkt, så hemska skor att gå i !!! :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0