Volbeat

Godmorgon världen!

Jag är inte pigg, vi somnade kanske 02.00 i natt pga mig som var jätte pigg, men älskade var inte så pigg men det blev han efter att jag hade snurrat runt i sängen en stund och klagat :P Jag somnade först!
Vaknade 08:40 av att min telefon ringer, men hann inte svara. Sen ska ja precis somna om då får jag sms, och då gav jag upp! :P


Ska väcka älskade snart, käka nå frukost se så vi får med oss allt nu idag. Sen drar vi!
Kom på att jag köpte mig faktist ett par jeans i går, hade vela ha ett par till så jag håller tummarna att dom finns kvar när jag får lön så jag kan köpa dom också.

Nu är de en och samma musik som spelas i mina högtalare, Volbeat - maybellene I hofteholder / still counting och många fler låtar med dom, riktigt bra musik :)

GLAD PÅSK PÅ ER!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0