UTMANAD!

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Om inte mamma/pappa räknas, så Johanna
3. Hur lång är du? 170cm
4. Vilken var den senaste film du sett?  Nån skräck hos älskade,minns ej namnet
5. Vem ringde du senast? Johanna  
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  "jo, det har jag. För snart är jag pank;) Till min syster"
7. Vad är helgens planer? Skoter, bastu och god mat, trevligt folk
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 5 min sen
11. Vilken ögonfärg har du? Brun
12. När vaknade du idag? 10:30
13. Har du någon gång hittat en katt? Ne, inte direkt men det kom hem till oss
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, kan jag inte komma på ...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det vette tusan :)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, fjärilar
18. Vem fick dig att skratta senast? Älskade
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jupp
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någong gång spytt på någon? Inte i vuxen ålder, men då jag var liten :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Får man bara välja en så ..strumpor
26. Är du social? Jao, bara jag känner folket ;)
27. Vilken är din favoritglass? Lakrispucken
 28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, och handla massor!
29. Tycker du om kinamat? Jepp, speciellt bambuskott.
30. Tycker du om kaffe? Jodå
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster,  bara jag har ansiktet mot väggen så spelar sidan ingen roll!
33. Kan du spela poker? Litegrann
34. Tycker du om att mysa? Jodå, vem gör inte de?
35. Är du en beroendemänniska? Jepp, av olika saker
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä, tror inte de
37. Vill du ha barn? Jo, men det blir ett senare projekt
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, några finska och lite mera spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
40. Föredrar du havet eller en pool?  Är solen tillgänglig spelar det inte någon större roll
41. Vad spenderar du helst pengar på? På mycket onödigt
42. Äger du dyra smycken? Njä, det vet jag inte
43. Har du någon gång testat narkotika? Finns det någon anledning till att prova?! Aldrig
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Natt tandställningen (gnisslar vettu)
45. Vem är den roligaste människan du känner?  Oj,  det var svårt att svara på.
46. Välj ett ärr på din kropp? Magen
47. Vad har du för ringsignal? Lady gaga - poker face
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jo
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild? Arjeplog
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men jag har heller aldrig provat
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Lotta Thell - För kärlekens skull
 54. Läser du dagstidningen? Jepp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte  just jag, men mor&far
56. Dansar du i bilen? Det händer väl :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 eller P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  Det minns jag inte
59. När var du i kyrkan senast?  Måste nog varit  min student 5/6 2008
60. Vilka personer utmanar du: Johanna, Camilla, JuliaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0