Puckat!

God natt!

Idag har jag hunnit promenera med J en sväng och sen hem till henne och städa, sen åkte jag hem och käka och sen tillbaka till henne och vi tog oss en till promenad, dock lite längre. Men de dumma var att vårt syfte med promenaden var att köpa godis! Ni måste tycka jag är knäpp, ena dagen är man gudförbannad för att man är fet och nästa dag så trycker man godis. Ja, livet går i våger så även vikten!!

Imorgon blir det dietist besök, och kan redan nu konstatera att jag ej uppnått mitt mål för denna gång. Känns jävligt pissigt! Men har väl inte kämpat för det heller om jag ska vara riktigt ärlig. Morgondagens motto "ny dag, nya tag!"

Renbäddat och nyduschad, nu ska jag hoppa i säng!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0