Piteå

God kväll!

Idag har jag och syster varit i piteå HEEELA dagen, från 11:30 till 17:25 ! Men tiden bara sprang iväg. Hon testade väl typ 15 brudklänningar svårt att välja vilken som var finast tills hon testade den dyraste, riktigt jäkla fin. Som en sagoklänning!!
Efter det sprang vi runt på alla affärer tror jag och jag köpte mig en sommarjacka och en lång skjorta :) Nöjd!

Imorgon verkar det bli simning, sen ska jag hem och packa för piteå igen:) Åker på onsdag! Längtar jätte mycket, det var länge sen jag var med dig sist känns det som. Och eftersom du är en sån underbar vän så vill man såklart vara med dig!

Dom ringde från piteå kommun idag och erbjöd mig yttligare ett jobb, så nu har jag sammanlagt fått 3 jobberbjudanden och tackat jag till 1 av dom :) För snart flyttar jag och mina löss. 34 days to go!

Nu har jag inge mer att tillägga.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0