Påsken

Hello!

Så var påsken och det roliga över, nu börjar vardagen om igen. Kort & gott så var helgen helt super! Skoterutflykter till både Dinsatjärn och Nipsort, men vilket flövatten det är på isarna.. Vi alla körde nog fast minst en gång var och vissa tippade osv! Men riktigt trevligt var det iaf, god mat & dryck och givetvis med underbart folk.
Tyvärr har jag inga bilder på min blogg från påsk men kika in hos Louise.


           Påsk -06                               Påsk-07


På måndag ska jag till dietisten igen, känns som tiden bara sprungit iväg och som att jag var där nyss! Kan nog nästan lova att jag inte klarat mitt mål jag lovat att ha när jag ska tillbaka. Känns skit surt, varför ska viktnedgång vara så svårt ibland.. det har ju gått så bra hittills.. Har dock slutat vara på gymmet för att min kort gått ut, och vill inte lägga ner 1200kr till på ett 3 månaderskort jag bara kommer hinna använda 2 månader. Men jag tränar näst intill varje dag hemma med gymövningarna och promenerar än så länge, men blir löpningsdags snart :)

Har fått mig lite mera arbetstid efter lite tjat från min sida, är så glad att slippa det där stället snart för hur dom prioriterar sitt anställda folk är på ett väldigt konstigt sätt. Blir så förbannad!!

Igår plockade jag och mamma ihop saker jag ska ha med mig i flytten, lite porslin av alla möjliga sorter. Börjar ju vara dags snart..... LÄNGTAR! Men samtidigt lite tråkigt att lämna hemmet. Kommer nog till en början att vara hemma rätt ofta:)

Nä nu ska jag göra nytta!
Kram


Kommentarer
Postat av: Louise

sa jag att du är utmanad?? annars så säger jag det igen :)

2009-04-16 @ 18:37:28
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0