KNAK!

Hello!

Igår var det jobb igen, men en väldigt kort tur. Hem och käka och sen cyklade jag till J och sen drog vi vidare till kotknäckaren, jävlar vad det small i min rygg alltså. Och nacken knakade han till, usch så obehagligt! Men jag blev bättre så dit ska jag gå igen. Riktigt duktig och ordentlig! Han sa även att jag har en inflammation i ryggslutet och det var väl inte helt oväntat så som jag haft ont i ryggen... jaja.

Jobb blev det idag också, 9-timmars tur. Imorgon blir det jobb igen :) Härligt med pengar!
Idag ska jag för en gångs skull vara hemma och bara ta't lugnt, oj så skönt. Tror det kan vara bra för min rygg också.
Syster ringde idag och frågade om jag ska följa till piteå på måndag och kika på brudklänningar åt henne, och givetvis vill jag det, och då tänkte jag nog stanna där också :) Om det går bra för er så!?

Magen är som en sprängballong så vanligt känns det som, äter allt för mycket kolhydrater och min mage blir så dålig. Ser typ ut som jag är gravid med hängmage! USCH, finns inge fulare på min kropp än just magen.

Nä nu ska jag göra nå nytta!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

jaa komsikoooomsiiiii! miss you!

2009-04-23 @ 21:11:19
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0