JOBB!

God kväll!

Det blev inge bad idag, dom ringde från jobbet 20:30 i går och bad mig jobba idag och imorgon, och givetvis tackade jag ja!
Dom ringde även från Piteå idag, mitt nya jobb. Chefen ville bara ha lite personuppgifter och adress, dom har dock fått en gång tror jag.. Jaja, hon sa iaf att första inskolningsdagen kommer bli den 15 juni, tycker det lät sent men vi får väl se. Sen ska jag även på lönekontoret och löneförhandla i Piteå, shit det har jag aldrig gjort förr!! Men det ska nog gå bra ;)

Blir de den 15:onde har jag iaf två veckor på mig att gre till i lägenheten och det är bra :) Och fira min födelsedag!
Sen är det bara att jobba arslet av mig!!!

Imorgon åker jag till piteå efter att jag slutat jobba, och jag längtar :) Det ska bli kuligt. Måste hinna en sväng på stan på torsdag också, lite att inhandla.

Nu ska jag kila!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0