Inget viktigt

Hallå!

Idag blev det jobb, och känns som jag jobbat hela dagen lång. Har förvisso de, men det blev kväll så snabbt och jag som har haft sovmorgon nu i 4 dagar var inte van att stiga upp klockan 6 i morse. Sjukt trött hela dagen, och träningsvärk MAX!
Jobb i morgon också, dock bara till halv ett sen ska jag och knäcka till min härliga rygg! Känns skönt, blev dock lite knäppt eftersom jag tänkte jogga imorgon men kanske inte så smart ide när man just lagat till ryggen?!

Blir iaf jogging på torsdag,söndag satsar jag på. Sen får vi se om planerna ändras.
Snart är det valborgs, oj va tiden går i rasande tempo! Snart bor jag inte här längre.... Känns både spännande och tråkigt.
Är en hemmakär människa, tycker om att ha folk runt om mig HELA tiden:)

Nu måste jag börja tänka på refrängen tro jag. Tidig morgon i morrn!


-Små trollen växer, mosters bästa-
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0