I skuggan av värmen

God dag!

Ja som sagt igår så var vi ju på bio i piteå, hör och häpna.. men den kom aldrig till skelet, så vad gör man inte om man vill se den :P Den var då helt klart godkänd, dock så är ju böckerna mycket bättre och jag är glad att jag hunnit läsa ut alla 5. Allt som hände var ju korrekt, men det hände mycke av dom sakerna på fel ställen om man jämför med boken, sen var det 2 saker som inte stämde alls med boken, men det må ju va. Filmen var ju bara 1,5 tim och få med 5 böcker och vardera bok är på drygt 300 sidor, det kan bli svårt och en väldigt lång film!

Igår när jag vaknade hos syster så gick vi och lämnade lillan på dagis och sen tog vi oss en promenad på drygt 45 min, klockan 09.00 ! Sen när vi kom hem så blev det städning i max, jag damsög & skurade och hon plockade i hela lägenhet och rensade lillemans rum osv. Väl efter städningen eller under städningen så skar min rygg ihop, så lämpligt va! Jag hade nämligen planerat in att efter lunch skulle jag åka och träna. Men det sket sig ju, så jag haltade runt på stan med syster i drygt 30 min sen åkte jag hem gjorde mig klar och sen åkte vi till Piteå & mot bion.

Veckans motion:
Måndag: Obitreak 30 min, gym 20 min
Tisdag: Promenad rask takt 50 min
Onsdag: Promenad raks takt 45 min
Torsdag: Promenad rask takt 20x2 min (stannade av på jobbet en stund)
Fredag:
Lördag:
Söndag:

Var som sagt förbi jobbet idag och tjatade igen om detta jäkla jobbande, och att jag vill jobba nån gång. Need money!
Fick mig 4 dagar den här månaden, dom turerna var öppna men sen kan det ju alltid förhoppningsvis dyka upp mera.Hon lovade då att ringa mig :) Lönen jag får i maj månad är ju till för första handlingen till lägenheten så det kan ju vara bra om jag har nå pengar då.

Nä nu ska jag ut i solen en stund!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0