Helgen som var

Hello!

Helgen blev riktigt bra faktist, blev dock inget cafe för oss i lördags för vi såg på RENT HUS och fick för oss att städa iställe och sen kom min syster & hennes sambo och lillan förbi på middag :) Det var en riktigt bra helg kan jag sammanfatta iaf!

Mitt gymkort har gått ut nu.... :/ FAN! Känns så meningslöst att köpa ett nytt på 3 månader när jag bara ska bo kvar här i 2, vill kunna utnyttja de till fullo om jag köper ett. Men nu börjar det bli så pass bra väder att jag kan promenera/jogga ute. Kör även "gym" här hemma. Har träningsvärk sen lördagens träningspass, körde även i går och idag :) Känns bra i magen vill jag lova!

Nu är jag bara hemma i 2 dagar, och ska hinna tvätta och packa och göra i ordning inför påsk, längtar massor! :)
Idag har jag hunnit med en promenad med J och sen hem och käka, blev rastlös och storstädade toan i 2½ timme!! Direkt efter det så börja jag baka mitt GI-bröd som jag gjort en gång tidigare, är att rekomendera. Tar dock lite tid att göra men super enkelt! Sen blev det tv en stund.. nu börjar kvällen lida mot sitt slut för mig och det känns i ryggen.

Nu är det god natt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0